Monday 26 December 2011

AMEK KAW!!

huhuhu..lame x p0st..x pe-2..ary nyh naila post sbb da lame x p0st..smalam an naila gy B.N.O..taw ker kat ne?area SG.BESAR.B.N.O tuh plak ape ea?tuh tempat riadah kat tepi laut...tp x leyh mand ....hah..taw an..x taw search kat mr.g00gle..pergy dgn 3 kreta..abg aku yg 1st,sec0nd n kazen aku..sampai2 kte0rg trus cari mkan kat kedai mkn tuh..k0non nyer nk mkan mee udang..tp FULLL giler..trpakse lha tgggu nanty..gy tepi2 laut tuh..lepak2 sambil snap pix..lpaz tuh gy mkan..nk mkan mee udang tp HABEZ.haish..x de rezeki bet0wl..mkn je lha bihun t0myam..nk blek tuh,aku nek ngn kazen aku..pergi kat tmpat park abg2 aku..tg0k2 kete abg aku yg second tuh kne bl0ck.mmg geram tahap gaban lha weyh..tggu 0wner kete tuh x sampai2..owner dye p0mpuan n dak u p0n..abg aku tg0k kat name tag dyer..kkq aku (isteri abg sec0nd)hangin lha..abg aku p0n dgn idea jhat dyer.dyer langgar skit bumper kete tuh..lpaz tuh dye kuar..hmm..d calar nyer b0net kete tuh gne car key..mmg calar lha..da lha putih..sian2.. p/s..tuh ikhtibar bg k0runk..len kali kal0 nk bl0ck kete 0rg kat tmpat park,kne letak num f0ne besar2 kat dashb0ard kete..snang nk c0ntact nk bg taw kete dye nk kuar..nyh men bl0ck2 jer..ada paham?