Friday 4 November 2011

yey!!!!

ary nyh serez sronok giler..aku,fazira,hafizi,darwan,paan,zahiri n afiq mkan marry brown same2...kteorg naek bas,smpy trus tuka baju except fazira...aku:tudung itam+baju t-shirt itam+cardigan itam+sluar slek itam yg chikang 2+beg itam=naila eenie menie..kteorg mkn 1 meja..afiq mkn dpan zairi,zahiri duk sebelah fazira n aku sebelah dye..dpan aku fizi..2 pompuan n 5 lelaki mkn 1 meja..1st time..hehe..da abez mkn,fazira n zahiri da blek..tggal aku,paan,fizi,darwan n afiq je..kteorg pown jlan2..paz 2 jmpe fazira n zahiri n then snap picture..ty aku masukkn kat blog.after 2 fazira n zahiri blah,kteorg jlan same2 smpay kul 4 ptang.aku sorang je pompuan..naseb arh.gy cc jap dlam 20 minit lh gak.aku x maen..juz duk sebelah paan tgok dye maen game je..da pkul 4 diorang sume nk blek,aku tggu lh.smbil2 2 kteorg snap agy..lpaz 2 fizi n afiq amek num fone aku plak..dyeorg blik aku pown blah ngan kazen aku yg bru sampay.pkul 9 stengah kot fizi sms aku,dye kte da sampai taiping..bagoz lh smpai gak akhirnye...2 pown,fizi kte jlan jam..bez nye...ary nyh punye rancangan mmg da kteorg plan kat klaz..ty plan agy lh